سلام


جرم عاشقانه

عشق...!

سلان بچه ها...یعنی وبلاگه من انقد بده که نظرات کمه؟

در هر صورت...

میدونین...دلم گرفته...خیی بد...خیلی سخته خودتو فدای دیگران کنی اما باز اونا تورو نبینن

خیلی سخته بدونی تنها کسی که تو جمعتون قسمتونو نشکسته تویی و بازم تو تنهایی بمونی

خیلی سخته نتونی جلو خواسته ی عزیزترین کسات نه بگی اما باز اونا بگن...خودت خواستی...

خیلی سخته وقتی میبینی کسی غبار غم رو صورتشه دلت بشکنه ولی وقتی صدای زجه ههات عالمو پر کرده هیچکس نبینتت

خیلی سخته همیشه به دیگران بگی بخند اما لبخند خودت تلخو از سره اجبار باشه

خیلی سخته رابطه و دوستی آدمو واست مهم باشه و سعی در پایداریشون داشته باشی اما ازت متنفر باشنو بگن:تو فقط یه دو به هم زنی

من اینم بچه ها...ولی اما باز میگم:بیخیال من...بخندین....



نظرات شما عزیزان:

....
ساعت16:08---25 خرداد 1391
ببخشید

بی نام
ساعت16:06---25 خرداد 1391
متاسفم!شاید خود ادم یه اشتباهی کرده باشه که دیگران باش این کارارارو بکنن یا شایدم از روی مجبوری این کارو بکنن هیچوقت زود قضاوت نکن عزیزم

نفس
ساعت21:51---23 خرداد 1391
سلام بشری جان وبتو دیدم...می خواستم ازت دعوت کنم عضو وبم بشی و مطلب بفرستی...امیدوارم دوستان خوبی باشیم...منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,ساعت 18:6 توسط boshra| |


Power By: LoxBlog.Com