باش...


جرم عاشقانه

عشق...!

 

از این عادات بی تغییر

از این حالات بی تعبیر

از این نوشتنی های نا خواندنی

از این منی که در ابتدا بود تا آن تویی که در اتنهاست

خسته ام

پشت دیوارهای بی پنجره ، زندگی معنا ندارد

فقط داستانی است خالی از حادثه ، محدود به من

کاش صبر را انقدر خوب فرا نمی گرفتم

کاش سقف طاقتم کوتاه بود

شاید من ، اینجا ، حاصل یک خودکشی در دنیای دیگر باشم

شاید هم نه ،

شاید این دروغ ،حقیقت باشد

پس کمی آهسته تر رد شو

خسته گی هایم بیدار می شوند

 



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت9:40---21 اسفند 1390
سلام عزيزم وب خوبي داري گلممم

اگه مي شه به وب من هم بيا نظر بده و اگه وب منو قابل دونستي لينك كن تا منم با افتخار لينكت كنم فقط نظر يادت نره عزيزپاسخ:مرسی از اینکه سر زدین...من  خودم لینکت کردم...بازم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:53 توسط boshra| |


Power By: LoxBlog.Com